Szállítás
Szállítási áraink:
A küldeményeket ingyen kézbesítjük bármely magyarországi címre. Az ingyenes házhozszállításhoz szükséges minimum rendelés értéke 9000 forint.
A http://www.sprinter.hu/ oldalon a Csomagkereső gombra kattintva, a csomagazonosító beírásával tudják nyomonkövetni a csomagokat
9000 forint alatti rendelés esetén bruttó 1800 forint a szállítás díja.
A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.)
A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben – az áruval együtt – áfás számlát adunk, amit megtalál a küldeményben!
Néhány fontos tudnivaló
Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:
* A kézbesítés munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
* Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is.
* Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.
Sérülés
Normál küldeményeknél – a biztonságos csomagolás miatt – a sérülés viszonylag ritka. Az ilyen esetekre a Hasznos tudnivalók c. fejezet alatt leírt Garancia szabályok vonatkoznak.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő csomagazonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.