Az alábbiakban azokat a tudnivalókat olvashatja, melyek megkönnyítik az eligazodást, a vásárlást áruházunkban.
Vásárlási szerződés
A szerződő felek azonosítása
Az eladó, A vásárló
Termékek és árak
Rendelés
Szállítási feltételek
Az elállás joga
Adatvédelem
A használat szabályai
1. Keresés az áruházban
2. Vásárlás
2. 1. Regisztráció
2. 2. A rendelés menete
2. 3. A kosár használata
3. Termékinformációk
3. 1. Termék ajánlása
3. 2. Összehasonlítás
4. Fizetés
4.1. Általános tudnivalók
4.2. Előzetes átutalás
4.2. Készpénzes fizetési mód
5. Szállítás
5.1. A szállítással kapcsolatos tudnivalók
5.2. A szállítási címek
5.3. Néhány fontos tudnivaló
Hogyan találom meg a nekem való terméket?
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?
Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?
A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?
Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?
A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?
Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?
A használat szabályai
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A főoldalon kiemelt ajánlatainkra, akcióinkra hívjuk fel figyelmét. A keresés lehetőségével könnyedén megtalálhatja keresett terméket, vagy tematikusan elrendezett „polcainkon” kedvére válogathat. A vásárlás menete egyszerű, a bevásárlókosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Bejelentkezés után a kosár megőrzi a már belerakott termékeket. A vásárlás során felmerülő kérdésekre, – szállítás, fizetés módja, garancia, vásárlás folyamata stb.- is igyekeztünk kielégítő válaszokat adni. Vásárlás és regisztrálás előtt kérjük figyelmesen olvassa el az alábbiakat!
1. Keresés az áruházban
Hogy könnyebben rátalálhasson az Önt érdeklő termékekre, használja a keresési funkciónkat. Ha konkrétan egy termékre kíváncsi, esetleg egy csoportba tartozó termékekre, nem kell mást tennie, mint a keresőmezőbe beírni a termék nevét, annak részletét, összetevőt vagy éppen a problémát, amire a megoldást keresi (pl. fáradékonyság). Ha nem tudja azokat pontosan, elég csupán a töredéküket beírnia.
2. Vásárlás
2. 1. Regisztráció
Miért érdemes regisztrálnia magát áruházunkban?
• Regisztrált vásárlóink könnyebben és gyorsabban tudnak vásárolni.
• Hírlevelünkre feliratkozhatnak, amelyben tájékoztatást adunk az új termékekről, kedvezményes ajánlatainkról, illetve akcióinkról és rendezvényekről.
Regisztrációhoz kattintson a „Regisztráció” gombra, majd értelemszerűen töltse ki a regisztrációs mezőket. Az adatokat a Nektária Kft. bizalmasan kezeli, a felhasználónév kivételével a későbbiekben lehetősége van adatait módosítani az „Adataim” menüpont alatt.
Figyelem! A Nektaria.hu Online Áruház rendszere teljesen automatikus! A teljes vásárlási folyamat (a termékek kiválasztása, mennyiségek, szállítási-számlázási címek megadása, szállítási és fizetési opciók megjelölése) aszerint rögzül, ahogyan Ön azt a webáruházban megadja. A megrendelt áruk becsomagolásán kívül emberi beavatkozás nem történik!
Tipp: Gondosan ügyeljen a megadott email-cím helyességére, mert a megrendeléséről készült visszaigazoló e-mailt erre a címre küldjük.
2. 2. A rendelés menete
- Válogasson termékeink között.
- Amelyik termék elnyerte tetszését, helyezze be virtuális kosarába. Kosarában lévő termékeket bal oldalt láthatja a „Kosár” felirat alatt. A „Megrendelés” feliratra kattintva a darabszámot változtathatja, illetve visszateheti a polcra „Eltávolítás” gombbal.
- Kattintson az „Frissítés” gombra, hogy biztos lehessen a vásárlás végösszegében.
- Kattintson a „Vásárlás” gombra.
- Ellenőrizze a kiszállítási címet és a számlázási címet.
- Válassza ki a kívánt szállítási módot.
- Válassza ki a fizetési módot.
- A „Vásárlás” gomb megnyomásával, a „Rendelés véglegesítése” fázisban összesítve jelenik meg megrendelése.
- Ha bármit módosítani szeretne, a bal oldali menüsávban a „Változtat” hivatkozásra kattintva teheti meg.
- A „Vásárlás” gomb megnyomása után rögzítettük vásárlását. Visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, a vásárlás során megadott e-mail címre.
2. 3. A kosár használata
Ahhoz, hogy a kiválasztott termékeket megvásárolja, azokat bele kell helyeznie a kosarába. Ezt a „Kosárba” gombra kattintva teheti meg. Ezután a következőket teheti: folytatja a vásárlást és további termékeket helyez a kosárba (Vásárlás folytatása), vagy továbblép a vásárlás befejezéséhez (Megrendelés).
Tipp: A kosárba helyezett termékeket bármikor visszateheti a polcra vagy darabszámát módosíthatja.
3. Termékinformációk
3. 1. Termék ajánlása
Termékeinket közvetlenül ajánlhatja emailen ismerőseinek, amennyiben a „share this” lehetőségre kattint.
3. 2. Raktárkészlet
Amelyik termék jelenleg nincs raktáron, az mellett nincs „Kosárba” gomb, mivel figyelünk a készletszintre érdemes pár napon belül visszalátogatnia Áruházunkba.
4. Fizetés
4. 1. Általános tudnivalók
Oldalainkon leadott rendelések egyelőre készpénzben fizethetők. Minden esetben a megrendelése idejében érvényes, a honlapon szereplő, valamint a visszaigazoló levelében is feltüntetett aktuális áron vásárolhatja meg termékeinket.
Ha a megrendelt árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, akkor azt a Nektária Kft. a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló jogszabály 4. § (2) bek. szerint max. 15 napon belül díjmentesen kicseréli.
4. 2. Készpénzes fizetési mód
A készpénzes fizetési mód esetében a számlán szereplő összeget a csomag átvételekor a Futár Pécs futárjának fizeti.
5. Szállítás
5. 1. A szállítással kapcsolatos tudnivalók
A megrendelt Nektária gyümölcs- és zöldségleveket a Futár Pécs csomagküldő szolgálat segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre, Budapest körzetében kollégánk is teljesíthet kiszállítást. A kiszállítás ideje vidékre 3-5 munkanap. Budapestre minden héten pénteken szállítunk, a kézbesítés a rá következő héten 3-5 munkanapon belül történik. Budapesten és környékén élő vásárlóinknak ezért javasoljuk, hogy rendelésüket csütörtök éjfélig adják le, mert amit a rendszer nem fogad be azt már csak a következő hét pénteken tudjuk szállítani. Megértésüket köszönjük, logisztikai partnereinkkel folyamatosan dolgozunk a megoldáson. A szállítás pontos díjáról a rendelés során kap tájékoztatást. A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.) A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben – az áruval együtt – áfás számlát adunk, melyet megtalál a küldeményben!
5. 2. A szállítási címek
Szállítási címnek megadhat bármely magyarországi címet, melyen Ön munkaidőben (hétköznapokon 8 és 17 óra között) elérhető. A rendelésének leadásakor gondosan ügyeljen a szállítási cím helyes megadására.
5. 3. Néhány fontos tudnivaló
Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:
• A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni vagy olyan címet, ahol Ön napközben tartózkodik, de ebben az esetben ügyeljen arra, hogy a saját neve mellett a cég, a vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
• Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is.
• Ha a futár nem talál senkit a címen, értesítést hagy, de sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés.
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan találom meg a nekem való terméket?
A bal oldali menüsorban választhat fő kategóriáink közül. Itt látja azokat a csoportokat, hogyan a termékeket elrendeztük, hogy Ön könnyebben találhassa meg a keresett gyümölcs- vagy zöldséglevet. A főoldali ajánlatok között is böngészhet.
Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan vásárolhatom meg?
Jelentkezzen be az előzetesen regisztrált fiókjába.
1. A kiválasztott terméket helyezze a kosarába.
2. Ellenőrizze a mennyiségeket az „Frissítés” gombbal.
3. Ha regisztrált vásárlónk, a regisztrációkor megadott adatai fognak itt megjelenni. Ha ettől eltérő címre, névre kér a számlát, változtassa meg mezőket.
4. A „Vásárlás” gombra kattintva rendelését véglegesíti, az bekerül a rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.
Hogyan tudhatom meg, mikor jelennek meg újdonságok vagy indulnak akciók?
Iratkozzon fel hírlevelünkre! (Ezt a regisztráció során teheti meg.)
Hírlevelünkben rendszeresen tájékoztatjuk megjelenő újdonságainkról. Számos akciónk kifejezetten a feliratkozott vásárlóinknak szól.
Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?
A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, jelezze számunkra a problémát, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.
Nem találom a kosárba tett terméket, amikor újra bejelentkezem az áruházba. Hová lett?
Kosárba tett termékeket a rendszer 1 napig foglalja ás tárolja Önnek .
A rendelésem leadása után mikor kapom meg a termékeket?
A rendeléseket minden nap délben dolgozzuk fel. Amennyiben minden rendelt termék van raktáron, a futár 3-5 munkanap alatt kézbesíti a csomagot.
Nem tudok otthon lenni egész nap, honnan tudhatom meg, mikor érkezik a futár?
A Sprinter csomagkereső és ügyfélszolgálata segítségére lesz. Szállítási címként jelöljön meg olyan címet (pl. munkahely), melyen biztosan elérhető.
A rendelésem feladása után nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Érvényes a rendelésem?
Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ellenőrizze, helyes email-címet adott-e meg. Amennyiben igen, rendelésének újbóli leadása előtt érdeklődjön ügyfélszolgálati irodánkban e-mailen, info@nektaria.hu
Egymás után adtam le két rendelést, de egyszerre szeretném kiszállíttatni. Összevonható?
Igen. A rendeléseket minden munkanapon délben dolgozzuk fel. Eddig az időpontig jelezheti, ha indokolt esetben a rendelésén módosítani kíván.